Polisen kan inte ta mig!

Jag har massor av idéer i mitt huvud. Dock är det sällan något som blir genomfört, om ens påbörjat. Det är min brist på självdisciplin som förstör allt. Annars skulle jag ha varit både fotbollsproffs och vd för ett företag vid detta laget. Det där med morötter har jag aldrig trott på. Igår till exempel, då gick jag bara och hämtade min morot i kylen, skalade och åt.

Men nu ska jag skapa min egen klädkollektion. Men tönt, vem tror du att du är! tänker ni. Jag tror inte att jag är någon annan än mig själv, eller ibland tror jag att jag är Tommy Lee. Men min kollektion kommer att vara rak och jävligt vulgär.

När jag och min kompis Robban var på hultsfredsfestivalen i slutet av ettan på gymnasiet fick vi t-tröjor med trycket: Polisen kan inte ta mig! När vi kom hem till Stockholm igen var vi kungar. Alla ville ha en, alla tittade, viskade, fnissade, såg upp till oss. I och för sig så tittar nästan alla upp till mig eftersom jag är så pass lång. Men det är den effekten jag vill nå. Det är inte märket på tröjan, inte budskapet, utan bara det chockerande vulgära eller ovanliga som kommer få folk att tappa hakan.

Vi får väl se hur det går...

Kommentarer
Postat av: kräm

okej det låter ju lite skumt, men det kanske funkar som det är också.

hehe ja det hoppas jag, du får höra av dig om du kommer över så kan det bli lite fest!

2008-09-24 @ 19:57:41
URL: http://erikssoonn.blogg.se/
Postat av: Niklas

Normbrott! Finns även i Percy tårar, Glenn killing i manegen etc.

2008-09-24 @ 20:20:49
URL: http://roennmark.blogg.se/
Postat av: Peete

Skriv upp mig på en tröja där det står "Lång och skön" ;)

2008-09-25 @ 14:02:03
URL: http://sallskrack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0