Snusk Tunnelbanan

Jag har en magnet från designtorget där de har skrivit om alla tunnelbanestationer med en vulgär touch. Jag skrattar lika mycket varje gång.

Här är några:

Musby                               Husby
Stjärtholmen                    Skärholmen
Liljedolmen                      Liljeholmen
Hornsknull                        Hornstull
Bögdalen                          Högdalen
Knullmarsplan                 Gullmarsplan
Skärmarpink                     Skärmarbrink
Pungsträdgården            Kungsträdgården
Bajshamra                        Bergshamra
Tekniska bögskolan       Tekniska högskolan
Ollonbergen                     Hallonbergen
Pökarängen                     Hökarängen
Fittja(!)
Stora musen                     Stora mossen
Danderyds kukhus          Danderyds sjukhus

Barnsligt, men sanslöst roligt. Visst skrattade du?




Kommentarer
Postat av: Peete

Tjaa! Det är bra med mig. Skönt att ha gått vidare i arbetslivet! Vad pluggar du för något då? Nice med blogg fan, visste inte att du hade en förräns jag läste nån kommentar på kinesens blogg..



"Lång och skön" sa han till dig, låter som en trevlig kväll.. wtf :P



Pökarängen is the shit

2008-09-22 @ 20:14:13
URL: http://sallskrack.blogg.se/
Postat av: Peete

Låter spännande. Ska du bli frilans?



Jag jobbar i Solna på ett it-bolag.. Har jobbat i 5v här nu :)

2008-09-23 @ 08:26:54
URL: http://sallskrack.blogg.se/
Postat av: kräm

haha tack tack! men knäcker som en tändsticka vet jag inte, din är inte dum inte :)



pluggar journalistik, som du gör hemma men jag kom inte in, haha. blir här i tre år, hur länge har du hållit på?

ja jag kommer över jul och då räknar jag ju med daisys!

2008-09-23 @ 12:33:44
URL: http://erikssoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0