Hat(t)

Jag har upptäckt att jag har extremt svårt för folk som har basker. Jag tycker att det känns påklistrat. "Jag har basker för jag vill vara en blandning mellan en bohem och en skojig söderkis och jag bär alltid tweedkavaj när baskern är på". Lite så kan jag känna att de försöker vara. Det är inte äkta. Det är ännu värre när de har sin kangol-basker bak och fram, då får jag spader (obs! internt: som Matte Ramos snabbt trollar till ruter).

Sen det här med hatt, det krävs en man att bära upp en hatt. Där känner jag också att alla inte riktigt har den förmågan att känna om man kan bära upp en hatt eller inte. Om man kan det blir man genast jävligt cool och en avslappnad person, kan man däremot inte bära upp sin hatt, ja då ser man ut om en förvirrad korean som har irrat bort sig i skogen. Jag tror de flesta vet om de kan bära hatt eller inte.



Hattifnattarna vet när de kan ta på sig muminpappas stora hatt.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag tänkte köpa en hatt på söder faktiskt. Men jag ångrade mig. Ja vilka är dom där idioterna? Förstår inte.

2008-09-05 @ 17:40:43
URL: http://schodda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0