Något är fel med mig...

Jag har märkt av vissa tendenser hos mig själv som jag är oroad över. Jag tror inte att jag är riktigt som alla andra.

Till exempel:

Igår gick jag och la mig jätte sent, när klockan ringde på morgonen så var jag så bedrövligt trött. Ska det verkligen vara så?

För några helger sen så drack jag en hel magnumflaska Pommac, helt själv! Och jag blev inte alls speciellt full. Ytterst märkligt. En annan gång drog jag i mig ett halvt dussin tequila-shots och blev dyngrak. Ännu märkligare.

Och det mest förvånansvärda är att ibland när jag badar så blir jag blöt.

Vad är det för fel på mig?

Kommentarer
Postat av: Jonas

Om du vart kissnödig efter allt pommacdrickande så är det inget fel på dig.

2008-11-25 @ 22:49:35
URL: http://schodda.webblogg.se/
Postat av: Anna

Åh, chansen finns att det är något sorts fel på mig med.

2008-11-26 @ 09:17:54
URL: http://kvinnan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0