Stolpskott!

Efter en veckas intensivt tentaplugg är det äntligen över. Hur det gick? Ja, svårt att säga. Om läraren uppskattar att jag skrev hela tentan på spanska så får jag nog VG, annars vet jag inte.

Efter tentan så väntade den prestigefyllda klasskampen i fotboll. JMS mot JMM. Det såg smått mörkt ut på förhand då vi i JMS endast lyckades skrapa ihop sju spelare. Vart var alla andra? (då menar jag inte vår fantastiska publik). Trots det skrala manskapet lyckas vi spöa JMM med 2-0. JMM var bra, men de som jag hade allra svårast med var deras stolpar. Inte mindre än tre gånger skjuter lyckas jag träffa stolpen innan bollen, något turligt, hamnar i mål. JMS-laget gör en gedigen insats och jag blev imponerad av alla medspelare. Kul!

Nu ska jag poppa popcorn, som jag egentligen inte tycker om, och sträckläsa bloggen "Karim och det lilla kriget". Den är som en nyare variant av Fjodor Dostojevskijs "Bröderna Karamazov", det är bröderna Aljosja, Ivan och Dimitrij på samma gång. Förstår ni?

Kommentarer
Postat av: Lina

Detsamma får jag lov att säga! Jag hade ju snarare problem att pricka mål över huvud taget, men till sist gick bolljäveln in. Vi rockade! Ha det roligt i skolan nu (hehe), så ses vi nästa vecka.

2008-05-02 @ 20:07:57
Postat av: Monica

Jag är så besviken för att jag inte kunde vara med. Tyvärr lutar det åt att min sträckning inte är en sträckning, utan en bristning. Vilket förklarar skadan trots den långa uppvärmningen. Men ni grejade det ju galant utan mig! Blir det någon returmatch?

2008-05-03 @ 14:38:04
URL: http://monica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0