Århundradets blogg

Det finns dåliga bloggar, sen finns det dåliga bloggar, sen finns det en blogg som Linda Rosing skriver.

"Dom badade inte jag.
Det är för kallt i vattnet för att jag ska våga mig i.
Så jag satt och kollade på när dom plaskade och lekte.
Jag måste ha 28 grader om jag ska doppa mig.
Jag är som gjord för att bo på varmare breddgrader.
Men barnen och pappa låg i bra länge(brrr).
Så nu är vi hem komna och ny duschade och ligger
och tittar på film.
Försöker iallafall(ler).
Melissa pratar nämligen med sin kille i telefonen(suck).
Det har hon gjort nu i ca 1 timma(skratt).
Man kommer ju själv ihåg hur det var, så
det är bara att låta henne göra det. 
Jag bodde i min telefon på den tiden(fast det gör jag
nu med måste jag säga).
Nu ska vi sova för imorgon är det en ny dag med massa
aktiviteter(ler)."

"Och sen till efterätt åt vi jordgubbar och vaniljglass(så gott).
Vi satt ute på deras tomt under äppelträden(så fridfullt)."



Vad är det med alla dessa paranteser(rynkar pannan)? Jag blir tokig på dessa usla bloggar, fast jag får erkänna att det finns en viss charm i dem. De är så pass dåliga att man vill läsa. Jag kan förundras över det dåliga språket och totalt meningslösa innehållet. Jag ska inte klaga på andras bloggar, men Rosings blogg är något utöver det vanliga. Hon försöker på något sätt skriva som en poet, lite mystiskt och speciellt. Och sedan paranteserna. Det är hon nog nästan ensam om bland bloggeliten.

Nu ska jag äta Ben and Jerrys(gott)
Sedan ska jag titta på fotboll(fniss)
Men jag måste gå lägga mig i tid(gäsp)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag gillar också dåliga bloggar. Det är något beroendeframkallande över dom. Vi ses ikväll!

2008-06-13 @ 09:15:38
URL: http://schodda.webblogg.se/
Postat av: PJ

Du är en mästare!



vad hände med det du skrev i min??



ps. så måste jag ta mig i kragen, är ruggit oinspirerrad. (suck)

2008-06-13 @ 11:31:19
URL: http://pjay.blogg.se/
Postat av: eight

vackert vic! (avundsjuk)

2008-06-14 @ 13:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0