ZTV

Den här gamla dängan med Christian Falk kommer jag ihåg. Spelades varm då ZTV. Jag saknar ZTV. EN ungdomskanal som gjorde lite vad den ville. Teves motsvarighet till P3. Kanalen innehöll bra musik och roliga program. Wimans var ju helt fantastiskt. Varje morgon innan skolan satte jag på ZTV på teven och dansade igång morgonen med veckans färsking eller två låtar av samma artist i Kaksi. Men sen tog pengarna över och man bytte ut musiken mot spel. Hur tänkte de då? "Nej men, vafan jag tror kidsen skulle gilla en ung tjej med en jobbig gäll röst stå och säga samma sak i fyra timmar, det kommer ta över musiken. Snart kommer kidsen lyssna på det istället för musik". Jag väljer låt i min ipod: "Momento - Bokstavsmixen 46,27 min", ja den ska jag lyssna på när jag åker till skolan, så jävla tung.

Kommentarer
Postat av: PJ

Grymt svar!

måste erkänna att jag inte tänkte så långt

2008-07-15 @ 10:58:54
URL: http://pjay.blogg.se/
Postat av: eight

vic, jag såg dig dansa till lilleman - pappa var e du. veckans färsking 2000. kuriöst!

2008-07-15 @ 11:04:26
Postat av: Loisa

Sandholmarna är grymt najs!

2008-07-15 @ 17:45:00
URL: http://tussig.blogg.se/
Postat av: Loisa

men jag hittar inte dit riktigt ! :D

2008-07-15 @ 17:45:29
URL: http://tussig.blogg.se/
Postat av: steve "no clue" wilson

viktor, du som har svar på det mesta.



om man dejtar en tjej och sen inte vill vara för framfusig men ändå vill visa sig mer än villig av att starta något seriöst, hur går man tillväga då?



tackar vänligast för svar

2008-07-16 @ 17:53:39
Postat av: Jonas

Vet du vad! Ztv håller på arbeta sig uppåt igen. Gå in på www.ztv.se Jag har tillbringat väldigt många kvällar med att kolla igenom deras program. Bra tidsfördriv.

2008-07-16 @ 19:55:45
URL: http://schodda.webblogg.se/
Postat av: eight

Liverpool blir ruggigt vassa i år!! Chelshit och bloody mancs får passa sig får passa..

2008-07-18 @ 11:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0