Bög Caesar

Jag har precis kommit på varför jag har valt att bli journalist! Det har funnits där som ett litet frö som tillslut blommat ut till en fullfärdig hibiscus. Det ska vara hårt, rått och gå jävligt snabbt. Tänk att få jobba på Expressen Fredag, och få uppleva den jargongen. Det är det jag strävar efter, att få tracka Caesar och namedroppa ord som inte finns eller dra interna skämt och skratta med munnen full av butterkaka. 

I natt drömde jag att det var vinter och jag åkte skridskor på en trottoar, plötsligt ramlade jag och föll ut på vägen. När jag låg där mitt på vägen kom en blå SL-buss åkande mot mig. Jag hann rulla undan innan jag blev överkörd och då gjorde jag tummen upp till chauffören och han nickade ett "bra gjort" tillbaka. Sen stannade han och klev ur bussen. Vi pratade en stund. Chauffören hade mustasch och kaptensmössa.


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej. Jag har ett stort problem. Alltså, det är inget litet bullenproblem nu, det här är helt enormt. Kan du förklara för en stackars efterbliven sate som jag hur man får in ett youtubeklipp direkt i bloggen? Jag lyckas bara länka. Efterbliven, som sagt.



/ Bög-Ceasar.

2008-08-20 @ 00:06:30
URL: http://enheligko.blogg.se/
Postat av: Krake

Älgspermasväljarceasar, så jävla av!

2008-08-20 @ 19:25:38
URL: http://mittlivunderluppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0