Lerigt och roligt

517763-4

Gårdagen började med en lerinpackning på spat i Gallerian. Jag och Sofia blev inkletade med lera och sedan inbäddade i plast och handdukar. Det var som om man var en bit kött som blev marinerad. Men det var riktigt skönt, och tydligen ska kroppen och huden må bra av det. Jag frågade huden om den mådde bra och den svarade:
- Ja, det känns skönt. 
Dock blev Sofia dålig och magsjuk. Jag sa åt henne att man inte skulle äta leran, men hon ville inte lyssna på mig. Som man bäddar får man ligga. Som tur är så bäddar jag aldrig min säng så jag får inte ligga, ner alltså. 

Kvällen avslutades med en fest där kvällens behållning var när Thomas tog på sig en väldigt åtsmitande skinnjacka. Mycket kuriöst! Han har en riktig kvinnomidja den pojken.

Idag blir det plugg kombinerat med fotboll på TV. En riktigt dålig kombination, men ack så trevlig. Match med BoIS ikväll klockan 20.00 på B-vallen.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0