Inte han också..

Fredag 4 april 2008, Viktor börjar blogga. Det kan vara på grund av det rådande klimathotet, mycket tyder på att den smältande isen i Arktis är orsaken till hans bloggande... 

Satan, nu har jag joinat the dark side.. Jag som hatar, snackar skit, är stört anti, inte förstår syftet, fast ändå läser bloggar. 

Men, det finns riktiga skäl.

Det första, jag pluggar journalistik, och vår grymt sköna irländska lärare Mark Commerford insisterade på att vi skulle börja blogga, för att hålla skrivandet i gång, och speciellt skriva när vi inte har något att skriva om(?). Det andra, om cirka en vecka fyller jag 22, det känns ju jävligt mycket bättre att börja blogga när man är 21, då är man fortfarande lite ung och dum. Fast det är inte bara för studiernas skull, det är ju jävligt kul att skriva. Vi får se vart det bär av.

Hej då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0