"Här sitter jag och känner in rummet"


"Det är som att ute och inne vill varandra någonting"

Ja, här sitter jag och matar duvor med mandelskorpor. Tänk om man kunde tala med samma mjuka ton som Ernst. Om jag fick önska vore min röst en blandning mellan Ernst mjuka, samtidigt välformulerade röst, tillsammans med Jonatan i Börderna Lejonhjärta, lite hes och bränd av Katla.. Det skulle ni gilla va? 

Idag slog det till på riktigt. Jag började känna av det redan igår, men idag är det ett faktum. Jag som trodde jag skulle klara mig ifrån det som vanligt. Men icke. Jag är förkyld, trots att jag äter C-vitminer nätan varje dag. Vad hade Ernst gjort?

Kommentarer
Postat av: jörgen

vic det är bättre om du gillar din egna smekande silkesstämma vid gitarrklinkandet först, då kommer världen efter dig.

2008-04-24 @ 14:20:22
Postat av: Jeppe

Se där! Han bloggar!

2008-04-24 @ 14:34:02
URL: http://liljebladh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0